PRIČA PROIZVODJAČA

PRIČA PROIZVODJAČA

PRIČA PROIZVODJAČA

YUUKI MENSTRUALNE ČAŠICE

Yuuki menstrualne čašice su Češki proizvod. Dizajnirane i proizvedene od strane BETA Obchodní Společnost, s.r.o., koji je osnovan još 1998. godine i predstavlja ideju Zuzane Poláčková.

„Počeli smo sa proizvodnjom čašica 2007. godine. Godinu dana pre toga vratila sam se kući nakon što sam provela 6 godina u Meksiku, gde sam radila kao instruktor ronjenja. Tokom boravka tamo, pitala sam se da li postoji proizvod koji bi olakšao period ženskog ciklusa ili barem omogućio da bude malo prijatniji. Da ne spominjem sav taj „ženski“ otpad koji sam viđala po plažama i dnu mora. Kada mi je prijatelj rekao za čašice 2006. godine, to je bilo to.“

Menstrualne čašice se proizvode u uslovima koji su neophodni kod proizvodnje medicinskih proizvoda. Ovo odeljenje je opremljeno posebnim ulazom, antistatičkim podovima i filtriranim vazduhom. Ovo specijalno okruženje sprečava rizik od kontaminacije. Svi procesi proizvodnje i kontrole se obavljaju u potpunoj saglasnosti sa zahtevima standarda ISO 9001.

Koristimo silikonski materijal najvišeg kvaliteta odobrenog za upotrebu u zdravstvu i prehrambenoj industriji. Kao što možda znate, menstrualne čašice nisu ništa novo. Prvi patent je registrovan početkom 20. veka u SAD, ali tada nije postojao odgovarajući materijal. Moderni materijali su sada potpuno prikladni, kako u pogledu njihovih fizičkih osobina, tako i njihovog prihvatanja od strane ljudskog tela.

Danas je menstrualna čašica potpuno normalna higijenska pomoć širom „zapadnog“ sveta. Pa, šta čekate? Probajte.

ZA I PROTIV YUUKIJA

Kao i sve što je čovek napravio, Yuuki čašice imaju svoje prednosti i nedostatke. U nastavku ćemo pokušati da navedemo sve te prednosti i nedostatke, a nadamo se da će kod Vas preovladati prednosti.

PREDNOST YUUKIJA:
* Ekonomska isplativost (isplatićete uložen novac u roku od 5-8 meseci).
* Potpuno udobna za korišćenje.
* Zdravstveno sertifikovan proizvod. Yuuki čašica ne sadrži boje ili hemikalije.
* Dug vek trajanja.
* Odlična za putovanja i sve vrste sportova.
* Štiti životnu sredinu – žena iskoristi hiljade uložaka i tampona u životu – oko 600kg otpada koji se ne može reciklirati.
* Tehnička rešenja koja će Vam pružiti samo YUUKI menstrualna čašica. Naša čašica je jedinstvena, naročito zato što ima unutrašnji prsten kako bi se sprečilo prosipanje prilikom rukovanja i dolazi u sasvim originalnom praktičnom pakovanju koje je čvrsto i sprečava oštećenje ili iskrivljenje čašice tokom transporta (npr. u torbici).

NEDOSTACI:
* To je nov proizvod na tržištu, tako da postoje neosnovane predrasude u vezi novih ideja.
* U početku je potrebno neko vreme pre nego što otkrijete najudobniji način korišćenja čašice.
* Nekim ženama može biti neprijatan sadržaj čašice. Potrebno je samo nekoliko korišćenja da se naviknete na to.
* Menstrualna čašica se ne može koristiti tokom postnatalnog perioda.

O MERULI

 

Osnivač Merula čašice – Merle-Marie Forstmann – je 2011. godine prvi put čula za postojanje obećavajuće alternative tamponima i ulošcima, menstrualne čašice.

Iako je smatrala da je njena tadašnja prva čašica ipak imala nekoliko nesavršenosti, prednost njihovog korišćenja je bila već dobro poznata. Merle je zbog toga počela intenzivno razmišljati na temu menstrualnih čašica tokom narednih godina, i od 2014. do 2016. ženama je davala savete o odabiru menstrualnih čašica i kako da ih koriste. Miks svih želja i ideja koje su žene izrazile, inspirisao je da napravi Merula čašicu („Merula“ je latinski naziv za pticu kos,a na francuskom nosi njeno ime „Merle“). razmišljala je o čašici koja bi odgovarala što većem broju žena, bez obzira na unutrašnj gradju, a takođe i onu koja bi bila privlačnog izgleda.

Od prve skice do gotovog proizvoda prošlo je skoro godinu dana. Bliski kontakt sa korisnicama Merula čašice, kao i povratne informacije koje su nam davale tokom razvojne faze bile su posebno važne i ostaju stalna temeljna komponenta filozofije naše kompanije.

Prva Merula čašica izašla je na tržište početkom 2017. André Eichhorn pridružio se kompaniji kao partner samo tri mjeseca kasnije, kako bismo nastavili promovisati posao zajedničkim snagama.